Asset 5news2

Webinar for Mittvarsel og TransparencyGate

Har du lyst til å være med på et lærerikt webinar med oss fra Digitaliq? Meld deg på nedenfor.

MittVarsel - Et webinar for saksbehandler og administartor i portalen MittVarsel

Randi hoff

Digitaliq tilbyr et praktisk webinar for deg som er administrator og/ eller saksbehandler i portalen MittVarsel.no.

I løpet av webinaret viser deg vi hvordan du kan tilpasse portalen til din virksomhet, hvordan endre tekst, laste opp dokumenter og logo, hvordan du kan opprette brukere og å tildele roller, hvordan opprette kategorier for statistikk, avslutnings- koder og avvisnings- koder. Du får se hvordan et varsel registreres og sendes inn. Hvordan du åpner, saksbehandler og avslutter en sak. Vi sender deg opptak av webinaret i ettertid, så om du ikke rekker å se alt, eller at du ønsker repetisjon, så har du anledning til det. Om du har spørsmål, så er du selvsagt velkommen til å kontakte oss på telefon 462 98 666, post@digitaliq.no eller via vår nettside https://mittvarsel.no/

 

 

30. Jan

Klokken 10:00

03. Mars
01. April
06. Mai
03. Juni

Kontakt oss

Webinar om hvordan bruke TransparencyGate for å håndtere åpenhetsloven

Severin Eikrem crop circle

En virksomhet vil være omfattet av åpenhetsloven dersom den på balansedagen overskrider grensene for to av følgende tre kriterier:

o Salgsinntekt på 70 millioner.
o Balansesum på 35 millioner.
o Gjennomsnittlig antall årsverk på 50 i løpet av regnskapsåret.

Åpenhetskraven stiller krav til risikokartlegging i forbindelse med egen drift og leverandører, redegjørelse av bedriftens aktsomhetsvurderinger og besvarelse av informasjonskrav. Å gjennomføre disse forpliktelsene kan være utfordrende og tidkrevende. Derfor har vi i Transparency Gate utviklet en digital portal som gjør disse prosessene enklere og mer effektive.

I dette webinaret vil vi gi deg en praktisk innføring i hvordan du kan bruke Transparency Gate til å:

o Velge blant ulike typer spørreundersøkelser for å kartlegge leverandører og samarbeidspartnere.
o Utføre risikovurderinger med en oversikt over hvem som bør prioriteres for å forbedre resultatene
o Benytte et dashboard som gir oversikt over leverandører, besvarelser og antall henvendelser
o Tilrettelegge for at eksterne parter kan sende informasjonsforespørsler, enten med navn eller anonymt
o Melde fra om eventuelle brudd på menneskerettigheter og anstendige arbeidsforhold
o Få forslag til utformingen av redegjørelsen

Book et eget møte for din bedrift etter webinaret: https://digitaliq.no/meetings/severin-eikrem

Vi gleder oss til å se deg på webinar!

03.sep - klokken 12:00

Kontakt oss

Vil du snakke med en av oss i Digitaliq?

Ta gjerne kontakt for en uforpliktende samtale! Vi svarer alltid raskt. Du kan også ringe oss hvis du vil prate her og nå.

 

Severin Eikrem crop circle

– «Jeg får stor glede av å levere smarte løsninger til fornøyde kunder»

Severin Eikrem
Forretningsutvikler
(+47) 462 98 666
severin@digitaliq.no