Webinar for Mittvarsel og TransparencyGate
Introduksjonswebinar - spesielt tilpasset medlemmer av Rederiforbundet
Er du interessert i å lære hvordan din virksomhet kan dra nytte av MittVarsel? Delta på vårt gratis introduksjonswebinar, spesielt tilpasset medlemmer av Rederiforbundet! Her får du en innføring i hvordan MittVarsel.no kan hjelpe din organisasjon med håndtering av varsler på en effektiv og trygg måte.I løpet av webinaret vil vi dekke:
- En oversikt over MittVarsel.no og hvordan portalen kan bidra til å styrke varslingsrutinene i din virksomhet.
- Hvordan enkelt registrere, sende inn og spore varsler, og sikre at alle prosesser er dokumentert.
- Tilpasningsmuligheter, inkludert opplasting av viktige dokumenter, redigering av tekster, og skreddersøm etter dine behov.
- Brukeradministrasjon: hvordan opprette nye brukere, tildele roller og håndtere varselstrukturen i din organisasjon.
- Introduksjon til statistikkverktøyet, kategorisering av varsler, og bruk av avslutnings- og avvisningskoder for effektiv rapportering.
Dette webinaret er ideelt for deg som er medlem av Rederiforbundet og ønsker en oversikt over hvordan MittVarsel kan bistå med å sikre overholdelse av regelverk og optimalisere varslingsprosessen i din bedrift.
Har du spørsmål underveis? Vi er tilgjengelige for å svare på dem, både under og etter webinaret. Du kan kontakte oss på telefon 462 98 666, post@digitaliq.no, eller via vår nettside https://digitaliq.no/kontakt
05.November - klokken 14:00
TECHSOUP & MITTVARSEL
Bli med på vårt gratis introduksjonswebinar, der vi tar deg gjennom alle funksjonene og mulighetene som MittVarsel.no tilbyr.
Vi starter med en kort presentasjon av Frivillighet Norges arbeid med TechSoup.
I løpet av webinaret vil MittVarsel:
- Gi deg en oversikt over MittVarsel.no og hva portalen kan gjøre for din virksomhet.
- Vise hvordan du enkelt kan registrere og sende inn varsler, samt hvordan du kan spore fremdriften.
- Demonstrere hvordan du kan tilpasse portalen til dine behov, inkludert opplasting av dokumenter, tilpassing av tekst, og mer.
- Forklare hvordan brukere kan opprettes, roller kan tildeles, og hvordan du kan strukturere varselhåndteringen.
- Introduksjon til kategorisering for statistikk, og bruk av avslutnings- og avvisningskoder.
Gi deg innsikt i hvordan du kan bruke MittVarsel.no til å styrke din virksomhets arbeid med varsler og overholdelse av regelverk. Dette webinaret er ideelt for deg som vurderer å bli kunde og ønsker en grundig innføring i MittVarsel.no. Har du spørsmål underveis? Vi er tilgjengelige for å svare på dem, både under og etter webinaret. Du kan kontakte oss på telefon 462 98 666, post@digitaliq.no
1. November klokken 10:00
Vi har gleden av å ønske deg velkommen til webinar
Varsling om kritikkverdige forhold: Gjennomgang av mittVarsel.no for administrator og saksbehandler
Digitaliq tilbyr et praktisk webinar for deg som er administrator og/ eller saksbehandler i portalen Mitt Varsel.no. I løpet av webinaret viser deg vi hvordan du kan tilpasse portalen til din virksomhet, hvordan endre tekst, laste opp dokumenter og logo, hvordan du kan opprette brukere og å tildele roller, hvordan opprette kategorier for statistikk, avslutnings- koder og avvisnings- koder.
Du får se hvordan et varsel registreres og sendes inn. Hvordan du åpner, saksbehandler og avslutter en sak.
Vi sender deg opptak av webinaret i ettertid, så om du ikke rekker å se alt, eller at du ønsker repetisjon, så har du anledning til det.
Om du har spørsmål, så er du selvsagt velkommen til å kontakte oss på telefon 462 98 666, post@digitaliq.no
14. mars
Klokken 14:00Kontakt oss
Webinar om hvordan bruke TransparencyGate for å håndtere åpenhetsloven
En virksomhet vil være omfattet av åpenhetsloven dersom den på balansedagen overskrider grensene for to av følgende tre kriterier:
o Salgsinntekt på 70 millioner.
o Balansesum på 35 millioner.
o Gjennomsnittlig antall årsverk på 50 i løpet av regnskapsåret.
Åpenhetskraven stiller krav til risikokartlegging i forbindelse med egen drift og leverandører, redegjørelse av bedriftens aktsomhetsvurderinger og besvarelse av informasjonskrav. Å gjennomføre disse forpliktelsene kan være utfordrende og tidkrevende. Derfor har vi i Transparency Gate utviklet en digital portal som gjør disse prosessene enklere og mer effektive.
I dette webinaret vil vi gi deg en praktisk innføring i hvordan du kan bruke Transparency Gate til å:
o Velge blant ulike typer spørreundersøkelser for å kartlegge leverandører og samarbeidspartnere.
o Utføre risikovurderinger med en oversikt over hvem som bør prioriteres for å forbedre resultatene
o Benytte et dashboard som gir oversikt over leverandører, besvarelser og antall henvendelser
o Tilrettelegge for at eksterne parter kan sende informasjonsforespørsler, enten med navn eller anonymt
o Melde fra om eventuelle brudd på menneskerettigheter og anstendige arbeidsforhold
o Få forslag til utformingen av redegjørelsen
Book et eget møte for din bedrift etter webinaret: https://digitaliq.no/meetings/
Vi gleder oss til å se deg på webinar!
03.sep - klokken 12:00
Kontakt oss
Vil du snakke med en av oss i Digitaliq?
– «Jeg får stor glede av å levere smarte løsninger til fornøyde kunder»
Severin Eikrem
Forretningsutvikler
(+47) 462 98 666
severin@digitaliq.no